بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

شانس ما رو میبینین تو رو خدا

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
شانس ما رو میبینین تو رو خدا

 

 

همه ی ﻣﺮﺩﻡ ﺷﺒﺎ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﺱ ﻭﯾﻼﺷﻮﻥ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ

 

ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﺑﺒﺮﻩ ، ﺯﯾﺮ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺎﻡ ﯾﻪ ﻭﺍﻧﺘﯽ ﻫﯽ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕ ﻣﯿﺰﻧﻪ

 

ﻻﻣﺼﺐ ﺭﻭﺷﻨﻢ ﻧﻤﯿﺸﻪمردد



نظرات شما عزیزان:

-//мαн∂ιуєн
ساعت15:30---25 مرداد 1395
من يه بار به دوستم گفتم : حوصلم سر رفته
گفت : زيرشو كم كن
و واقعن حالم بهتر شد ...،

اخه اولين بار بود با پايه صندلي ميزدم تو دهن يكي ))))


zoroooooooooooooooooooooooooooooooo
ساعت0:21---16 آبان 1392
آخر ما نفهمیدیم که شما چه گ.... هستین که سر وبتون بااعتماد به سقف کامل مینویسی ....خودم....

سالی یه بار میای نت معلومه که وبت بو گند میگیره


پاسخ: عزیزم چرا اسم خودتو به من نسبت میدی ؟؟؟؟ به کسی هم ربطی نداره من کی میام نت واسه شمام دعوت نامه نفرستادم هررررررررررررررررررررررررررررررررررررری


یاسی
ساعت23:41---9 مرداد 1392
گـاهی بـاید بخــــ ــندی ...

با صــِدای ِ بــُلـَند ...

که کــَر شود آســمـ ــآن ؛

و فـَریــاد بــزنی : دُنیــا ...

نامردم اگه با این صـدای خنده نرقصـ ـــونمــت ...


یاسی
ساعت1:29---9 مرداد 1392

آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد .
شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش- دوست می دارد
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد ،
چه قدر دوســتت دارد !
و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد


سایه
ساعت0:49---7 مرداد 1392
اپم بدو

سایه
ساعت15:01---5 مرداد 1392
به به اقا یونس
از این طرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راه گم کردین به وب حقیرانه ما سرزدین؟؟؟
خواستم تبریک بگم پست جدیدتونو!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,;ساعت5:59;توسط امین; | |